zaterdag 1 januari 2011

HAPPY NEWYEAR!!!!!


Allereerst wil ik iedereen een super mooi, gelukkig, liefdevol, gezond en gezellig 2011 wensen. Oké nu dat gezegd is, wil ik dit bericht ook gebruiken om een nieuw project aan te kondigen. 

Een nieuw jaar staat gelijk aan goede voornemens en nieuwe dingen uitproberen. Nu heb ik dit keer eens goed nagedacht over mijn eigen goede voornemens (nu kun je natuurlijk ook met die goede voornemens op een willekeurige dag in het jaar beginnen, maar 1 januari heeft toch wel iets speciaals). Nu heb ik uiteraard wel wat algemene voornemens zoals gezonder eten, meer sporten, minder nutteloze uren op internet doorbrengen, maar dit jaar heb ik ook een ander voornemen. Ik merk dat ik steeds meer met fotografie bezig ben en om mezelf daarbij te motiveren heb ik een erg optimistisch voornemen. 
Ik ga beginnen met.........een project 365!!!!  
Dit houdt in dat ik voor een jaar lang, iedere dag een foto ga maken en die hier ook ga posten. Doordat ik niet iedere dag internet tot mijn beschikking heb zal ik ook wel eens meerdere foto's van verschillende dagen in één post stoppen, maar ik ga natuurlijk proberen om iedere dag een foto te uploaden hier. Daarnaast zal ik ook tussendoor nog gewone blogs blijven schrijven. 
Het zal een uitdaging worden, maar het lijkt me geweldig om aan het eind van volgend jaar 365 foto's te hebben die een heel jaar weergeven. 

Voor iedereen nog een fijne nacht en vervolgens weer fris (en zonder een al te grote kater) het nieuwe jaar starten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I Loooooooove Comments..!!!

Related Posts with Thumbnails