woensdag 28 juli 2010

The Bucket List

 The Bucket List..iedereen heeft er vast wel eens van gehoord. Een lijst van dingen die je graag nog zou willen doen. Ik hou nogal van lijstjes maken dus dit is dan ook echt iets voor mij. Nu zijn er in mijn geval nogal wat dingen die ik graag nog wel zou willen doen..hier komt ie:
 
* Nog een keer naar India reizen
* De Taj Mahal bezoeken
* Een fotografie cursus volgen
* Hele hoge hakken dragen
* Nog heel veel meer reizen
* Koorddansen
* Meespelen in F.R.I.E.N.D.S
* Een olifant wassen
* Goed kunnen snowboarden
* Karaoke in China
* In een iglo slapen
* Echt Indiaas leren koken
* Parachute springen
* Over de Chinese muur lopen
* Een koala aaien
* Leren breien
* Bungeejumpen
* Een vliegtuig besturen
* Perfecte cupcakes leren maken 
* Een plant langer dan één dag in leven houden
* Uit een vliegtuig springen
* Motor rijden
* Leren surfen
* ....
* ....

Ik denk dat deze lijst nog behoorlijk wat langer gaat worden de komende jaren. Ik hoop dat ik tegen die tijd ook al wat dingen heb kunnen afstrepen.

Afbeelding: vi.sualize.us

1 opmerking:

  1. Dankje voor je reactie. Ik wil ook 's een keer de Taj Mahal bezoeken en uit en vliegtuig ofzeu springen. lijkt me echt een kick. :P

    BeantwoordenVerwijderen

I Loooooooove Comments..!!!

Related Posts with Thumbnails