dinsdag 27 juli 2010

What's On Tonight..?

Televisie kijken..nou niet direct een van mijn hobby's. Ik kan niet een hele avond voor de tv hangen en kijken naar programma's die me eigenlijk totaal niet boeien. Dan krijg ik al snel de neiging om iets anders te gaan doen. Maaaar ik maak natuurlijk ook graag uitzonderingen, want waar ik dan wel weer van hou zijn series. Zo zijn er een paar series die ik wel 100x kan bekijken en nog steeds leuk kan vinden zoals all time favorite: FRIENDS! Maar ook Will & Grace en Gilmore Girls behoren tot deze categorie. Daarnaast vind ik Grey's Anatomy, Private Practice, Dharma & Greg, King of Queens en Accidentally on Purpose ook ontzettend leuk om te kijken. Eigenlijk ben ik ook altijd weer op zoek naar nieuwe series die ik dan het liefst in 1x helemaal bekijk. Want ik hou niet van series kijken op tv..je moet altijd weer lang wachten op een volgende aflevering, je bent lang niet altijd thuis en ohja dan hebben ze ook nog zomerstop. Allemaal redenen voor mij om series op dvd aan te schaffen of om ze te downloaden. Op deze manier kan ik mijn series kijken wanneer en waar ik wil en ook nog een zonder reclame!! Nu ben ik net weer aan een nieuwe serie begonnen: Lipstick Jungle..ben benieuwd!

Afbeelding: KPN

1 opmerking:

  1. Ik ben ook dol op GA, Private Practice, Friends, Will & Grace, King of Queens, Prison Break, haha. Stiekem altijd nog best wel veel ondanks dat ik "niet zoveel tv kijk"..

    BeantwoordenVerwijderen

I Loooooooove Comments..!!!

Related Posts with Thumbnails