woensdag 18 augustus 2010

I'm Back..!!!

Jahoor hij is binnen!! M'n mooie nieuwe laptop!! Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :) Uiteindelijk was er iets mis gegaan met m'n internet bestelling waardoor ik em alsnog in de winkel ben gaan halen (iets ander serienummer, omdat de laptop die ik eigenlijk graag wilde niet meer in winkels te koop was blablabla..) Maar eind goed al goed..ik ben weer online :D

Ik heb nu dan ook pas weer de tijd gevonden om iets te posten. Afgelopen week was zo'n lekker drukke vakantieweek met dagjes strand, zonnen, pretparken, terrassen met vrienden en natuurlijk m'n nieuwe laptop helemaal naar wens maken. Dat is ook weer zoiets waarin mijn nerderigheid weer tevoorschijn komt. I loooooveee nieuwe computers, telefoons etc. Daar kan ik me dan ook uren mee vermaken om uit te vogelen hoe alles werkt (windows 7..waaaaar is alles gebleven..???) 

Ook heb ik m'n hoofd gebroken over alle programma's die ik geïnstalleerd had (aangezien m'n vorige laptop gecrasht is, zoals in het vorige bericht te lezen was, kan ik dat dus niet meer nakijken). Het voordeel is dan wel dat ik geen onnodige dingen meer erop heb staan..grote opruiming dus. Wat wel een jammer is, is dat ik mijn favorieten ook kwijt ben. Blogs die ik volgde, sites die ik regelmatig bekeek..ze lijken allemaal onvindbaar!  

Bij deze dan ook mijn oproep aan jullie: Wat is jullie blog, welke sites/blogs bekijk je graag en wat mag er echt niet missen tussen mijn favorieten?


Afbeelding: Wallpaper-place.com

5 opmerkingen:

I Loooooooove Comments..!!!

Related Posts with Thumbnails