vrijdag 28 oktober 2011

Moodboardlovers unite!

Iedereen die gek is op moodboards, zal dit helemaal leuk vinden: Pinterest!
Vorige week hoorde ik er voor het eerst over en nadat ik een paar seconden op de site had gekeken, besloot ik een eigen account aan te maken..wat een geweldige site! Het heeft iets weg van We Heart It, alleen kan je je favorieten nu indelen in verschillende mappen en zo dus je eigen moodboads creëren. Aanmelden is wel op eigen risico..voor je het weet ben je je hele weekend plaatjes aan het bekijken, want de tijd vliegt voorbij zodra je hier bezig bent! Je kan me volgen op http://pinterest.com/anjaaah. Hier een kijkje in mijn ‘pinterest boards’! 

       
      

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!!
    Elkaar volgen? xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn idd heel mooi! En ook goede inspiratie bronnen voor om af te drukken op je muurbehang bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen

I Loooooooove Comments..!!!

Related Posts with Thumbnails