zondag 23 oktober 2011

Nieuwe Inhoud



Lieve iedereen!


Ik heb besloten om mijn blog nieuw leven in te blazen. Ik merk dat ik het lastig vind om iedere dag weer nieuwe berichten te plaatsen en hoe langer ik het niet doe, hoe groter die drempel ook wordt. Ik ben erachter gekomen dat schrijven niet echt m'n sterkste kant is en dit heb ik tot nu toe opgelost door gewoon foto's van mijn project 365 te plaatsen. Voor mij is het niet mogelijk om al deze foto's iedere dag weer te plaatsen. Ik ben niet gestopt met Project 365. Als jullie mijn project verder willen volgen kan dat hier. Ik zal deze blog meer op fotografie gaan richten en dan met name op nieuwe technieken, leuke fotoshoots, tips, inspiratiefoto's en gewoon foto's of filmpjes die ik de moeite waard vind om hier te plaatsten. Als jullie nog tips hebben hoor ik dat graag!!

2 opmerkingen:

I Loooooooove Comments..!!!

Related Posts with Thumbnails